2
دقیقه مطالعه
31
نفر بازدید
0
دیدگاه
5/0
امتیاز
امتیاز خود را ثبت کنید

با توجه به اسقبال فروانی که نسبت به بازی سند باکس در این چند وقت اخیر صورت گرفته است در این مقاله به طور کامل به معرفی این بازی پرداخته و راه‌های کسب درآمد از طریق آن را توضیح داده‌ایم. شما هم می‌توانید با مطالعه دقیق این مطلب، ضمن آشنایی کامل با پلتفرم سند باکس، نحوه درآمدزایی از آن را بیاموزید.

شاید برایتان جالب باشد که قبل از معرفی بازی سند باکس با معنی لغوی آن هم آشنا شوید. سند باکس به معنی جعبه یا گودال‌های شنی مخصوص بازی است که کودکان در آن‌ها هرچه بخواهند را می‌سازند. شاید با این توضیح، برایتان دلیل نام‌گذاری بازی‌های سند باکس تا حدودی روشن شده باشد چون در سند باکس (جعبه‌ی مجازی) بازیکنان می‌توانند هرچه می‌خواهند را بسازند و از این طریق درآمدزایی کنند.

به احتمال زیاد اسم بازی‌های مجازی به گوشتان خورده است که در آن همه چیز شبیه یک دنیای واقعی به نظر می‌رسد اما مجازی است. سند باکس دنیایی مجازی است که توسط آن می‌توان در کنار انجام بازی به درآمدزایی هم رسید. بازی سند باکس قابل نصب در سیستم عامل‌های اندروید، ios و ویندوز است. در واقع سند باکس را می‌توان یک دنیای مجازی نامید که شامل ارزهای دیجیتال و موارد دیگر است. در این نوع از بازی‌ها که شما قادر به ساختن دنیای دلخواهتان هستید، درآمدی که به‌دست می‌آورید تنها در قالب بازی نیست؛ بلکه کاملا واقعی می‌باشد. در ادامه‌ی مطلب بیش‌تر با این بازی‌ ویدیویی آشنا خواهید شد.

بازی سند باکس چیست؟

این بازی در سال 2012 برای تلفن همراه (اندروید و ios) طراحی شد. در ابتدا بازی سند باکس تنها برای سرگرمی طراحی شده بود و خبری از ارز دیجیتال و کسب درآمد در آن نبود اما در سال 2018 شرایط تغییر کرد و این بازی به تملک Anomica Brands در آمد. درنسخه‌ی جدید سند باکس یعنی The Sandbox پیشرفت‌های زیادی حس شد و این بازی از حالت پیکسلی دو بعدی خارج و تبدیل به بازی سه‌ بعدی شد. از همه مهم‌تر حضور ارز دیجیتال سند باکس بلاک‌چین در این نسخه از سند باکس بود که قابلیت خرید و فروش برای کاربران خود ایجاد کرد.

بازی سند باکس یک پلتفرم گیم بر روی شبکه‌ی بلاک چین اتریوم است. همان‌طور که می‌دانید پلتفرم در حقیقت گروهی از تکنولوژی‌ها است که به‌ عنوان پایه درکنار دیگر برنامه‌ها و نرم‌افزارها به کارش ادامه می‌دهد و سیستم‌عامل‌ها نیز زیر مجموعه‌ای از این دسته می‌باشند. سند باکس، این پلتفرم گیمینگ، علاوه بر سرگرمی به ‌میزان زیادی خلاقیت و قدرت تخیل را در کاربران خود افزایش می‌دهد.

امتیاز خود را ثبت کنید

مطالب پیشنهادی

اینجا محتوایی تولید می‌کنیم که دانستنش سرعت شما را در رسیدن به اهدافتان بیشتر می‌کند
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها